Anasayfam
Ziyaretçi Defterim

Günlüğüm
< Önceki | Tüm Liste | Sonraki >
Malatya'dayım ( 24.04.2009 )

Uzun süren davetimizin ardından baktık teyzemler İzmir'e gelemeycek hasretlerine dayamanayıp biz onların yanına gitmeye karar verdik. 20 Nisan pazartesi günü sabah saat 5'te Tuba teyzem ve Akif amcamın yanına gitmek üzere yola çıktık, 1.5 saat süren uçak yolculuğundan sonra Malatya'ya vardık. Amcam ve teyzeme havaalanında kavuşmamızın ardından dolu dolu 1 hafta geçirdik. Bize doğal güzelliği olan yerleri gezdirdiler, Yeşilyurt, Gündüzbey, Şire Pazarı, Vilayet Parkı, Kanal boyu'nu gezdik. Geleneksel yemeklerin yapıldığı Malatya Kaburga sofrası, Tek tut gibi yerlerde lezzetli yemeklerden yedilk, doğal güzelliğin olduğu, şelalenin gürül gürül aktığı, yemyeşil ağaçların doğayı süslediği ve Karlı Beydağının huzurlu gölgesinde Horata'da piknik yaptık. Yemeklerden bahsedince teyzeciğimin benim için yaptığı lebeniye çorbası gibi iştahımı arttıran lezzetli yemeklerden de bol bol yediğimi söylemeden geçemeyeceğim. Ellerine sağlık teyzeciğim. Akif amcamın bana kitap okumasını, teyzemle de birlikte top oynamamızı, babamla parka gidip ardından bahçedeki çimenlerde koşuşturmacalarımı, akşamları evdeki keyifli geçirdiğimiz zamanları hiç unutmayacağım, özellikle teyzem ve amcamın kollarına koşturup durmam onların da benim de çok hoşumuza gitti. Eee böyle sevgi dolu kucaklar bulmuşum kaçırırmıyım hiç. Burada Zidan adında yeni bir arkadaşım oldu, ayrıca komşunun kızı Başak abla'ya da aşık oldum, teyzemlerin komşuları da benimle çok ilgilendi. Bu arada teyzem İstanbul'daki tatlı yeğenini çok özlediğinden olsa gerek beni zaman zaman Batu diye çağırdı, umarım onunla da yakında biraraya gelme fırsatı olur. Akif Amcam, teyzem o kadar misafirperverdilerki Malatya'da çok mutlu günler geçirdim. Allah'ın sevgili kuluymuşumki sizin gibi akrabalarım var, ilginiz, emeğiniz ve bu rüya gibi hafta için size çok teşekkür ederim. Sizi çok çooook seviyorum.